Nieuws


Trendwatchen met Dennis Ottens

Voor de één is het de ideale tool voor validatie en controle tegen namaak, voor de ander is het een noodzakelijk kwaad of een moetje van overheidswege. Hoe je er ook over denkt, track & trace is in meer en meer industrieën ‘here to stay’. Dennis Ottens heeft als de …

Lees meer

De Houtense roots van het DJURA

“Mooi hè?” Accountmanager Luit Bakker grijnst als hij kijkt naar het resultaat van de knop die hij net op het touchscreen heeft ingedrukt. In een fractie van een seconde is er een volledige traceercode op het proefvel onder de laser verschenen. In het oppervlak gebrand, zodat er geen verbruiksmateriaal zoals …

Lees meer

Zomervakantie 7 tot 25 augustus

Van 7 tot 25 augustus 2023 gunnen we onszelf even de tijd om te 'unpluggen' en ons weer op te laden, zodat we daarna met een hernieuwde dosis energie aan de slag kunnen! Uiteraard blijft onze service-afdeling bereikbaar voor spoedklussen, storingen en andere hoge prioriteiten. Tot na de zomer!…

Lees meer

BOIKON winnaar Golden Leaf Award 2018

Op dinsdag 11 september hebben wij tijdens de GTNF 2018 conferentie in de Londen de Golden Leaf Award in de categorie...…

Lees meer

Service met een hoofdletter S

Waar BOIKON ooit begon als rechttoe-rechtaan leverancier van profielsystemen, is het tegenwoordig uitgegroeid tot een innovatieve alleskunner die langdurende projecten aangaat. Dat betekent ook dat service en onderhoud een steeds prominentere rol is gaan spelen.…

Lees meer

De stagiair die steunpilaar werd

Als student werktuigbouwkunde op zoek naar een stage zag Siebo Beukema in 1998 een advertentie namens een beginnend bedrijfje in profielsystemen, gevestigd op een bedrijventerrein in zijn woonplaats Leek. ‘Mooi’, dacht Siebo, ‘lekker dicht bij huis’. En zo begint het verhaal van werknemer nummer 7 bij BOIKON.…

Lees meer

Met een ANWB-taalgidsje op zakenreis

Als een van de langstzittende medewerkers van BOIKON kan alleskunner Klaas Slagter maar moeilijk blijven zitten.…

Lees meer

Trendwatchen met Leon Hoogland

Samen met collega Stefan Absen vormt Leon Hoogland de harde kern van BOIKON Service. Van het prille begin – “We hadden nog niet eens een eigen ticketsysteem; als een klant belde, moesten we dat handmatig in Excel zetten” – tot het huidige full service concept dat training, onderhoud en upgrades …

Lees meer

“Dat BOIKON-DNA haal je er niet zomaar uit”

Als er iemand is die het DNA van Boikon ademt, dan is het Jan Groothedde wel. Bijna 20 jaar geleden binnengekomen als stagiair, om uiteindelijk door te groeien tot manager marketing, sales en service, heeft hij het bedrijf zien groeien van een clubje van 12 enthousiaste techneuten tot de grootschalige …

Lees meer

Van producent tot pompstation

Iemand die net een pakje sigaretten afrekent bij het tankstation zal er waarschijnlijk niet bij stil staan, maar de hele reis die dat pakje heeft afgelegd om bij hem terecht te komen is zo af te lezen op het…

Lees meer
Deze site is beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacybeleid en Gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.